Alla inlägg under januari 2008

Av Erica - 31 januari 2008 15:29

Musik: Nightwish-Bye bye beautiful


Hmm fräsch rubrik, men så var min förmiddag idag ;P Förskyld till max och bestämde mig trots det att gå på dansen idag. Kändes som om det skulle vara mycket nyttig information. Det hade jag verkligen inte fel i, men efter att jag dansat och snurrat ett tag så märkte jag att det var otroligt dumt att vara med. För jag blev alldeles yr i huvudet och en klasskompis frågade hur jag mådde och allt jag fick fram var : Inte nyttigt att dansa med hjärnan full med snor!! blev många skratt då..  Tjohoo imorgon är det rörelse, typ som gymnastik. tror jag stannar hemma, eller så går jag och försöker ta det lugnt..

Av Erica - 28 januari 2008 16:13

På sterion: Evanescence-Call me when you´r sober


Måndag

Visst är det något deprimerande över den dagen, måndag. Innebär en ny vecka och det är långt till helgen. Något som verkligen kan göra dagen värre är en heldag med bild. Ja ja alla kan lära sig-kan du lära dig cykla så kan du lära dig måla och teckna. Mm säg det flera ggr om, jag tror ändå inte på det.

Nä tack jag vill inte måla, finner inget nöje i det.


Men något fint och underbart kan hända som t ex att min älskade kom förbi för en liten stund. Var så länge sen jag träffade honom. Helt underbart att få se honom igen. Trots att det bara var för några minuter... Miss ya baby!!

Av Erica - 26 januari 2008 18:33

I örat: Nightwish- Meadows of heaven


Tjo

 Så var det lördagskväll och värken i örat har inte lagt sig och killen har pajat bilen så han kommer inte denna helgen heller...

Jisses har inte sett min älskling på allt för länge nu, saknar han!!


Motgångar gör en starkare.. eller nått



Av Erica - 25 januari 2008 10:51

 Musik: Korn-All in the family


Så där då kära syster. Nu har jag också skaffat mig en blogg...


När jag ändå sitter här med min öronvärk och inte har mycket att göra så vill jag bara meddela att jag är mycket stolt över mig själv, som inte har snusat på 25 dagar.. Det är ju helt otroligt.  Är inte ens sugen på det längre =)


Jahapp det var väl allt jag hade att säga för tillfället. Ha det gott alla!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards