Alla inlägg under juli 2009

Av Erica - 31 juli 2009 20:20

Nu bor jag i min nya fina lägenhet!! Allt är på plats och det är helt underbart. Lite småsaker kvar att fixa så klart, men det går fort och är roligt. Allt med att flytta är roligt iofs :D


Nej nu ska sortera mina filmer..

Av Erica - 29 juli 2009 11:49

Av Erica - 29 juli 2009 11:43

Idag får jag nycklarna till lägenheten!!!! Fett nöjd! Mitt hem ser ut som ett bombnedslag, men det gör mig inget för imorgon flyttar jag. Bye bye campus!


Har fixat internet också nu, uppenbarligen. Och det känns underbart måste jag säga, lite beroende utav det helt enkelt...


Nej packa mera ikväll är det fest också ju, så då hinner jag inte packa.. inte bli bakfull...

Av Erica - 22 juli 2009 12:19

Har inget internet för tillfället. Men håller mig sysselsatt hela dagarna ändå :P Varit i Åmål, tränat och bara härjat. Livet leker för fullt, så himla underbart :D Och så håller jag på och packar inför flytten också!


idag ahr jag varit uppe sen 7, var iväg och träna vid 8 och nu är det plugg som gäller. Nyaste träningsformen: gå barfota överallt! Bra för alla muskler på och under fötterna, kroppen i helhet, hållningen och själen xD


Kan nu även tala om att jag har en ny tatuering som jag är fett nöjd med. På axeln sitter den och det enda negativa med den var att det inte kändes ett jäkla dugg att göra den. Jag anser att om jag ska tatuera mig så ska det i alla fall kännas lite :P Snygg är den iaf, det är 9 stjärnor som föreställer mitt stjärntecken, så som det ser ut på himlavalvet. Den är inte klar, ska vara 7 stjärnor till på den tror jag det är, eller fler... Men det får bli en annan gång ;) Kort kommer senare förresten


Hej på ett tag

Av Erica - 16 juli 2009 12:33

Idag var jag upp klockan 7! Trött som en attans men vaknade snabbt till efter en kopp kaffe och smörgås. Sen for jag iväg med cykeln för att styrketräna. Så härligt att ha det gjort på morgonen. Men nu är alla muskler helt slut. Känner mellan skulderbladen hur det spänner, nästan kittlas. Så det får bli vila imorgon. Eller imorgon far jag ju till Åmål, men kommer antagligen ta med träningskläder dit ;)


Har gjort klart skoluppgift också, så jävla duktig! ;P

Av Erica - 15 juli 2009 21:29

..såg en orm på vägen. Lyckades bromsa riktigt bra med inlinesen för att titta på den fina ormen, och röra lite på den så klart. Åh, underbara ormar, så fina djur. Men ingen kamera, som vanligt :P

Av Erica - 15 juli 2009 21:22

Idag blev det inlines igen, 1 mil!!! Det ni ;P(fast det blev faktiskt 1 mil igår oxå, men ändå). Så jävla skönt, men nu känner jag i rumpmusklerna att de inte är så vana vid sån typ av träning. Men det är en underbar känsla att susa fram i hög hastighet och bara njuta. Man lever här och nu!!

Av Erica - 14 juli 2009 20:10

Igår kväll var en härlig kväll... Sen läste jag en bok o var uppe till typ 02.30, för jag kunde inte lägga ner den o denna boken blev för mycket o jag började stor tjuta. Alltså så där så att jag satt o hulka förtvivlat. La boken åt sidan o sa dumma bok.. Men det var skönt, sen när boken var slut o jag la mig för att sova. Ibland är det underbart att få gråta lite.


Idag for jag o Maria för att styrketräna. Sen direkt efter det blev det inlinesåkning i typ 2 timmar. Så härligt, så underbart härligt. Vi susade fram på vägen o solen sken o så upptäckte jag igen hur vacker världen faktiskt är. Träden, gräset, himlen, allt, alla färger o alla små detaljer överallt. Oj så många känslor jag är fylld av. Och tro mig jag njuter av varje sekund!

Jag är lycklig!

Ovido - Quiz & Flashcards