Alla inlägg under april 2008

Av Erica - 30 april 2008 16:39

så självklart blir det fest, har just kommit hem och öppnat ett cider, tyvärr smakade den illa, men den får la gå ändå! Ska hoppa in i duschen nu sedan ska jag välja kläder inför kvällen.


Ha det så bra ikväll allihop och akta er för elden!!

Av Erica - 29 april 2008 19:15

Suzi Quatro-48 Crash


Det är så skönt för jag har inte känt av pollen någontning i år!! Ja så sa jag igår innan jag slutade. Tyvärr så högt att pollen hörde mig och kom på att de bara glömt bort mig, så under natten letade det sig in och la sig på mina ögon. Så illa att jag knappt inte kunde öppna ögonen imorse, och när jag väl fick upp dem kunde jag inte se klart, allt var suddigt. Nyser gör jag också hela tiden, men livet fortsätter ändå. Skaffa mig lite medicin idag så hoppas jag blir bättre av den, om än bara lite bättre så är jag nöjd!


Var till systemet idag för att skaffa lite dricka inför imorgon och jösses vad mycket folk det var då!! Alla köer var lika långa men som tur var gick det väldigt snabbt ändå. Imorgon blir det fest!! Ska bli så himla roligt, har ju inte festat på flera veckor nu. Var 25 grader ute idag!! Så varmt och härligt, hoppas det håller i sig ett bra tag till.


Ps. Till och med pollen på tänderna var en mening jag hörde från en annan pollenallergiker idag, tyckte meningen var störthärlig!!!

Av Erica - 28 april 2008 17:00

The Pussycat Dolls-wait a minute


Haha ja jag lyssnar för tillfället på kass musik jag vet, men kan bara inte låta bli de är ju så roliga att lyssna på. Perfekt att stå framför spegeln och dansa fånigt haha


Tänk idag var det 20 grader ute, trodde inte det var sant men jo det var det. Hur skönt som helst verkligen, ska ta mig en promenad nu och slappna av efter en härlig dag!!

Av Erica - 27 april 2008 09:34

Within Temptation-See who I am


Imorse vaknade jag klockan 7 och var hur pigg som helst. Undrar vad man ska hitta på idag då. Kanske ringa min pöjk som förmodligen ligger och sover bort sin bakfylla. Hahaha så elak jag är!!


Hittade en fantastisk bild bland mina album och genast kom jag att tänka på några personer jag gärna skulle ge fingret åt, så ta åt er ni som känner er träffade och ring mig gärna och fråga om vad som helst, jag svarar alltid ärligt!! *Slänger iväg en djävulskyss*

Av Erica - 26 april 2008 19:54

Backyard babies-Friends


Allt känns så himla bra just nu, på VFUn funkar allt perfekt, solen skiner och jag känner mig bättre än någonsin. Idag var jag ute och sprang, har ju haft tre dagars vila (fy på mig) och det gick så otroligt bra och lätt. Väl hemma så var det sit ups och lite hantlar träning som gällde. Och så är ju min älskling i staden, fast han har varit så bakfull hela dagen att han inte orkat göra något, men för ett tag sen kom han förbi en snabbis, han var lite lagom full hihi. Skulle på fest, som jag tackade nej till hör och häpna :O, men han kommer till mig inatt om han inte däckat förstås ;P


Igår var jag och Kikki och åt sushi sedan blev det en pub där vi drack öl och cider, så jävla gött. Tack för en otroligt trevlig och rolig kväll. Det var skönt och lugnt för det blev inte sent och vi avslutade kvällen med att köpa lite billiga filmer.


Nu är valborg bokad också, brukar inte festa på den dagen men fick ett samtal från Emilia och hon kommer ju för bövelen till stan, då vill jag ju ut med henne. Tänk vad roligt allt blir när hon är stan!!



Av Erica - 24 april 2008 20:07

Shakira-Timor


Idag slutade jag klockan 14 och det kändes så otroligt skönt att få komma hem i lagom tid. Så fort jag kom hem slängde jag in väskan, tog tag i första pläd och sparng sedan ut för att njuta av solen, vem vet hur länge den stannar, bäst att njuta så länge det varar. Kliar dock på armarna nu låg kanske lite för länge, men det gör iget. Det var så skönt att sova ute!!

Av Erica - 23 april 2008 18:01

Nightwish -Phantom of the opera


Idag är jag trött orkar inget känner jag. Benen värker och ögonlocken är tunga har varit en lååång dag, men rolig till max, lekte som en tok med barnen när vi var ute. Känns i ansiktet och på armarna att solen tagit bra iaf.



Av Erica - 22 april 2008 19:42

Queen-Another one bites the dust


Det är så härligt att solen är framme och värmer upp en utifrån och in. Jag känner mig så myket gladare och piggare nu när det är så ljust ute. Hoppas det håller i sig nu bara. Skulle gärna vilja ha en heldag ute i solen och kunna sola och göra vad jag vill ute.


Var ute osh sprang idag med. Var inte planerat men ändå skönt att få lite motion. Imorgon ska jag ta det lugnt hela dagen ingen träning utan bara vara en latmask framför tvn eller kanske ligga ute i solen med en bok :D Längtar lite grann nu faktiskt. Fast i och för sig så slappar jag lite nu..


Imorgon på förskolan ska jag ha lite dans med barnen, det ska bli roligt. Sen på eftermiddagen får jag lite lugn och ro då jag ska upp till skolan en sväng för att lyssna på nån om nått. Haha vad bra jag lyssnar eller kommer ihåg ;P

Ovido - Quiz & Flashcards