Alla inlägg under mars 2010

Av Erica - 27 mars 2010 08:57

  Curry sov med tungan ute. Vaknade när jag tog kort, med tungan kvar ute xD

Sover bäst i mattes knä  

Av Erica - 27 mars 2010 08:51

Nu bär det av till Karlstad och det ska bli riktigt kul! Träffa Piff igen, har inte sett henne på två månader ju. Oj jag har bott här i två månader, jag har jobbat i cirka två månader. Helt otroligt! Jobbet är otroligt, min lägenhet är otrolig, Curry och jag trivs otroligt bra! Härligt!!


Men idag bär det iaf av till värmland igen. Hoppas på utgång och DANS!!


Ses vi? pöss

Av Erica - 21 mars 2010 15:13

ännu bättre plåtåskor! SÅÅ snygga och de finns överallt. ETT par får jag köpa i april. Frågan är vilken av alla de vackra som finns som jag ska välja. Ojojojoj snacka om ilandsproblem. fast hellre det än något annat..


Ja skor, inget får igång mig som skor. Förutom ishockey då. Fan fan fan fan för igår. Fan fan fan o ännu ett fan. Dif förlora. Så fruktansvärt dåligt. Skäms! Fbk vann av allt h'***** så det blev många fan igår.


Jag trodde du var känslokall!

Gårdagens kommentar om mig. Tjipp o hej, tack så mycker, bugar och tackar.

Nä men så att.. jag kollar på skor igen. tack o hej     

Av Erica - 19 mars 2010 08:24

-Välkommen till *piiiip*vårdcentral, just nu har vi inga tälefontidäeeér.

 

Nähäpp. Det var väl dumt. Hur gör jag då då? Hmm, får la kolla upp på internet om man skulle kunna få sig en tid, eller telefonsamtal.


Tjohoooo, våren är på väg!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards