Alla inlägg under januari 2009

Av Erica - 30 januari 2009 09:34

Vill inte!!





Så skiter i det!

Av Erica - 27 januari 2009 18:38

Idag blev det en städdag. Har fixat och donat i hemmet hela dagen. Och nu vet jag vad det tråkigaste är; att städa garderoben. Blääh vad trist det var. Men nu är det rent och snyggt där också. Kläder har blivit slängda och andra undanlagda. Den hemska pappershögen är också borta, alla papper har blivit sorterade och det var inte heller skoj. Men nu i efterhand är jag supernöjd :D


Men nu vet jag inte vad jag ska göra. En film kanske. Ja just det, det har ju gjorts en ny Fredagen den 13-film! Japp den ska jag se, självklart!!! Så dåliga så de blir bra ;P

Av Erica - 25 januari 2009 17:53

Igår var det fest som gällde. Hade väldigt roligt, drack kanske lite för mycket. Men vad gör det ;P Lekte lite lekar och drack lite mer. Kort blev tagna i topmodels tecken. Grymt snygga bilder kan jag tänka mig.


Så blev det utgång. Ishalt på backen men vi klarade oss till busshållsplatsen i alla fall. Massa folk och två killar började skjuta raketer mot oss. Så jag och Malin gick dit för att säga till dem att sluta, men de lyssnade inte så klart. Men de gick iväg. Vi gick tillbaka med vuxna steg och då halkade jag (så klart). Höger sida, knä och rumpa fick ta fallet. Allt jag tänkte var "snälla Malin ramla inte". men jo, det gjorde hon. Enda som kunde göras var att skratta. Fick inte ont, men idag gör det så jävla ont att det inte är klokt :( Stort blåmärke på rumpan (som dessutom är svullen nu), tre blåmärken på knät (som också är svullet) och ett sår på armbågen.


Bussen kom till slut och vi kom iväg till stan. Blev till nian och spela biljard och jag var så jävla dålig. Men det var så jävla roligt :D

Av Erica - 22 januari 2009 22:05

Var ju på träning idag med. Måste ju berätta hur det var. Station/medel blev det. Så himla skoj. Har aldrig varit på det förut och hade ingen aning om vad som skulle hända. Som vanligt tog jag i för alla krafter på en gång. Så jag var väldigt trött på slutet. Mycket styrka och mycket ben. Hade gärna haft mer mage och arm. Men benen behöver väl träna de med. Aja, det var i alla fall 4 stationer, där man gjorde olika övningar på. 5 varv och sista varvet var inte roligt. Sen blev det 10 minuter styrka till, då ville inte mina ben längre. Men det var bara till att köra på och hoppas på att inte ramla omkull ;) Kommer helt klart gå på det passet igen :D

Av Erica - 22 januari 2009 21:59

Så då har ajg äntligen fått tummen ur och skaffat mig ett årskort på friskis och svettis. Det tog ett bra tag, men nu jävlar :D Ska pröva på så många pass som möjligt och så klart blir det ki-box igen. Och så har jag fixat tid för en genomgång av styrkelokalen. Fin och vältränad kommer jag att bli :D

Av Erica - 20 januari 2009 20:32

Så var det avslut på danskursen idag. Kollade på bilder från eldkonst, det var roligt att se allt igen. Sen blev det dans :D Gud, vad jag saknat det. Eller känslan av att ha gjort något och kroppen att kroppen känns lite trött. Nu var det slut i alla fall. Men jag ska ju gå fortsättningskursen. Så nu blir det några lediga tisdagaskvällar och sen kör vi igång igen :D


Nu ska jag kolla på Simpsons...

Av Erica - 19 januari 2009 18:06

Då var man hemma från en dag nere på staden. Maria hängde på, s jag fick lite sällskap i väntan på klipptid. Usch till att klippa sig. Eller det är väl kul och bra vissa gånger. Men när man sparar, som jag gör. Då är det banne mig inte roligt. Lite, lite behövdes bara klippas bort, i med produkter, föna och 375 kronor sa *poff* borta. Tjohoo. Syn inte ens att jag blivit klippt. Positiva var att trots alla mina blekningar så syndes det inte alls på mitt hår. Mjukt, lent och fint. Tror frisören var lite avundsjuk där ;)


Sen fortsatte jag och Maria vår vandring i affärerna :D Jag kom på att jag vill ha lösnaglar. Funderade länge på varför jag slutat spara mina naglar. Nu när jag satt på lösnaglarna och är väldigt nöjd kom  jag på varför jag alltid klipper ner naglarna. För att jag inte ska riva ut ögonen när linserna ska in och ut!! Så klart. Så nu sitter jag här med de längsta naglarna på länge och funderar på exakt hur jag ska få ut linshelveterna. Några förslag?! Ja jag har tänkt på att bästa är väl att ta bort lösnaglarna. men allvarligt, hur kul är det då.


aja, jag är snygg iaf ;)

Av Erica - 19 januari 2009 11:20

Här var det ett tag sen jag var. Har liksom inte haft tid att skriva ner vad som händer i livet. Men nu tar jag mig lite tid innan jag ska bege mig ut och söka efter en frisör. Måste klippa ruffset ju ;) Blondera mig igen i lördags och det var verkligen behövligt.


Igår var det snö på backen, inte mycket, men tillräckligt för att jag skulle ropa ut min glädje. Idag snöar det massor!! Jätte glad är jag :D


Nä nu ska jag fortsätta med mitt. Kanske skriver en ordentlig uppdatering om dagarna senare.


Ut och åk pulka nu med er!

Ovido - Quiz & Flashcards