Alla inlägg under januari 2010

Av Erica - 27 januari 2010 19:41

Jag ska flytta till en ny stad, en stad jag aldrig bott i förut. Det ska bli väldigt spännande och jag kommer närmare staden jag älskar :D Bara någon mil ifrån. Lägenhet och jobb kom samtidigt och jag tar det och drar helt enkelt. Kommer nog att lägga ner bloggen helt och hållet. Over and out!

wow

Av Erica - 21 januari 2010 07:05

Nu har 3,5 år gått mot sitt slut. på fredag tar jag min examen. På fredag är jag lärare! Det känns ju helt ofattbart, tiden har rusat fram och jag är inte redo ;) Jo det är jag nog. När jag väl är ute och faktiskt jobbar, på riktigt. Var på arbetsintervju i måndags. Igår ringde de och vill ha mig. Ska dit på måndag igen alltså för att se förskolan och träffa pedagogerna där. Sen är det bara att vänta igen, se om det passar, se om jag passar. Sen har jag jobb och då flyttar jag, lämnar värmland för ett nytt liv, nytt hem, nya bekantskaper. Oj, tungt....


Endel av mig vill stanna kvar här, i värmlands skogar i alla fall ett halvår till. Vill gå kuren jag sökt och kommit in på, vill gå klart C-kursen i teater, vill stanna i min lilla bubbla jag byggt upp och vara trygg, ett litet tag till. Men en termin går fort, då står jag i gapet igen. Hur jag än gör, så måste jag nog i slutändan flytta. Kanske...  

Av Erica - 5 januari 2010 14:22

nu skulle jag gärna vilja att telefonen ringde.


nu skulle jag gärna vilja att huvudet slutade göra ont.


nu skulle jag gärna vilja vara klar med litteraturdelen.


nu skulle jag vilja gå på bio.


nu säger jag hej så länge..

Av Erica - 4 januari 2010 09:10

ingen lust, vill hellre gå och lägga mig, eller kanske gömma mig. Nervös är jag också. Usch... Motivation, inspiration, glädje och vilja..borta..

Av Erica - 3 januari 2010 17:39

Har aabsolut inget att göra. Först tänkte jag, vad bra då kan jag slappa hela dagen och bara må gött. Men nu är jag bara uttråkad. Vad kan man hitta på en söndag? Usch vad träligt! Klockan 18.50 börjar en film jag ska se i alla fall. Alltid något! Nej nu får det bli spotify och leta upp bra musik. Björk-It´s oh so quiet, funkar inte för humöret just nu :)  

Ovido - Quiz & Flashcards