Alla inlägg under mars 2008

Av Erica - 31 mars 2008 16:15

Lars Demian-H & M


Tänk att det gick så bra idag som det gjorde. Hamnade som nummer 7 i kön in till intervjun, råkade däremot missa det men fick komma in snabbt ändå. När jag satt där så var det bara att svara på frågorna och det gick hur lätt som helst. Var klar fort och känns som om jag har ett sommarjobb. Fast man vet ju aldrig.. Tydligen så var det 300 sökande denna dag! och på fredag så är det ju intervjuer igen och säkert 300 till. Spännande dag och när jag gick därifrån kände jag mig mycket nöjd och glad. Förtjänade att gå lite på stan, men hittade inget så blev till att handla mat istället.

Av Erica - 31 mars 2008 08:28

Drain STH-Ace of spades


Usch regnet öser neroch det ser riktigt ruskigt ut. Och så är jag ju aningen nervös för intervjun. Fast det borde jag kanske inte vara, vill inte vara det iaf. Men det går kanske över när jag träffar Kikki. Hoppas det.

Mys

Av Erica - 30 mars 2008 18:39

Känns så skönt att inte vara bakfull idag :D Satte mig ner och började skriva ett cv idag. När jag började så märkte jag att det var väldigt längesen jag gjort något sådan och när jag tänkte ännu mer så kom jag på att det var väldigt längesen jag vart på en arbetsintervju. Började helt plötsligt bli lite nervös. Men så kom min älskling mitt upp i allt och lugnade ner mig. Tänk vilken tur. Han kan han! Fick många bra råd inför imorgon :D Vi var sen iväg och åt suschi, mums så gottit! Sedan var han tvungen att åka, trodde han skulle stanna till imorgon jag, men imorgon åker han ju till Stockholm och är borta till fredag tror jag det var.. Kör försiktigt sötis!!





Av Erica - 30 mars 2008 12:08

Oj vad helgen försvinner fort. Men det har varit helt otroligt roligt. Vera kom hit i fredagas och då var det till att shoppa lite. Och ja jag shoppade bara lite. Smink och hårfärg blev det.


Sedan kom vi hem till mig för att göra oss iordning för att gå ut. Men vi hade så trevligt när vi satt här och pratade och drack så vi gick inte ut. Skönt att ha det lugnt hemma också. Men vi lyckades bli riktigt bakfulla på lördagen. Så det blev en sängdag och massor av skräpmat. Blev ensamt och trist när dagen försvann och du var tvungen att åka. Fast med en gång efter det så kom annat folk, för klassfesten tog sin början. Lite snopet när jag hörde att det blivit två fester för klassen men alla var inte bjudna till den andra. Ja jag vet högstadievarning, men vi hade trevligt här. Enda var att jag var så trött att jag inte orkade gå ut. Men å andra sidan så är jag pigg och glad idag :D Imorgon ska jag på arbetsintervju, får förbereda mig lite inför det under dagen.

Av Erica - 28 mars 2008 11:17

Il niño-Have you ever felt?


Äntligen är fredagen här!! Som jag har längtat. Kan endast säga som bara vi gör Så jävla lllloligt!!!


Av Erica - 27 mars 2008 16:57

Korn-It´s on


Det var nästan omöjligt att komma upp ur sängen i morse. Jösses vilken träningsvärk jag har och det hjälpte inte att ha dans hela dagen heller. Rackarns vad jobbigt det har varit, men det är skönt att dagen är över och nu behöver jag inte göra något mer förutom att slappa :D


Hade ju redovisning idag på dansen. Det gick bra, men kände att vi borde ha övat lite mer på dansen innan, men det gick bra ändå. Jag är nöjd för jag gjorde så gott jag kunde med min smärtfulla kropp. Ska sova lite nu..

Av Erica - 26 mars 2008 17:14

Edguy-Mysteria


Idag har jag haft rörelse 9-16 och hela kroppen gör ont, inte trött utan bara smärta. Det har som vanligt varit roligt, men när jag var förberedd på att göra min övning som nummer tre så blir man lite irriterad när det krånglar och istället fick jag köra som nummer fem efter lunch! Körde idioten med dem, på ett extra jobbigt sätt. Såg efteråt att de var slutkörda, hihi riktigt roligt. Fast iofs så blev jag helt slutkörd också. Som vanligt var det lite kaos, men på ett bra och intressant vis.


En i klassen frågade mig om jag ville vara häxa och skrämmas vid hennes övning och det ville jag naturligtvis. Min häxröst och skratt är väldigt uppskattad i klassen. Lyckades skrämma några stycken och det var obeskrivligt roligt.


Häxan Erica kommer fram när man minst anar det för att skrämmas lite.

Av Erica - 25 mars 2008 18:47

Alanis Morissette-Crazy


Satt och tittade ut och kom att tänka på vilket konstigt väder det har varit idag. När jag gick ut vid 10 så snöade det lite lätt för att övergå till soligt och skönt, för att sedan bli mörkt och massa snö som föll ner, men lugnt och stilla lite mysigt. Så kom solen igen och snöandet upphörde. Men bara en liten stund för just som jag hade stängt igen dörren så blev det ett riktigt busväder, snön yrde åt alla håll och kallt såg det ut att vara. Nu när jag tittade ut så var det stilla igen.. Lugnet för stormen måntro!?

Ovido - Quiz & Flashcards