Alla inlägg under februari 2009

Av Erica - 28 februari 2009 15:28

Riktigt härligt väder nu. Snön ligger kvar och himlen är fint blå. Underbart med promenad då. Börjar känna av lite vårkänslor också! Mysigt :D

Nej

Av Erica - 26 februari 2009 17:13

Tänker inte gå med illamående i en vecka! Det måste gå över. Annars, ja bara till att acceptera att så är det antar jag. Och hoppas att det inte blir värre.

Av Erica - 25 februari 2009 11:06

Bokrea, för i h*lv*t*!!! Hur kan jag glömma? Hur kan jag vara så korkad till att bli sjuk just nu? Jag glömde förra året med ju och kom inte iväg förrens nån dag senare. Så jädra dumt! Vill vara där första dagen ju, trängas, svära, fördömma alla människor jag stöter på och köpa alla böcker som ser intressanta ut. Älskar bokrean!


Fick också reda å att det är skorea! Hmm kanske lika bra jag är sjuk och måste stanna hemma ;P Fast jag ska inte stanna hemma, måste smyga mig ut, en sväng. Bara titta lite...

Av Erica - 25 februari 2009 09:32

Jag är frisk! Jag är frisk!


Positivt tänkade, då blir man frisk!

Av Erica - 24 februari 2009 20:11

Lite bilder från i fredags :D

Av Erica - 24 februari 2009 20:02

Blev dålig igår, ont i halsen och kände mig både yr och febrig. Gick ändå på föreläsning, men det var inte roligt att sitta där och lyssna trött, sjuk och yr. Men det gick an. Idag känner jag mig lite bättre i alla fall. Ont i halsen har jag, men lyckas som tur är äta och dricka lite ibland.


Nu ska jag lägga mig..

Av Erica - 22 februari 2009 19:27

Idag åkte Vera hem och jag blev ledsen. Hatar att vi bor så långt ifrån varandra. Har i all fall haft en underbar helg och hoppas att det blir mer sådana :D Kom hit och bo här nu!!


Tog massor av kort också så klart. Men har inte fått igång cameran så det tar kanske ett tag innan det kommer upp lite bilder här.

Av Erica - 22 februari 2009 19:09

Det var inte lätt att komma i form i går inte. Varken för mig eller Vera, mådde inte dåligt utan var mer trött och hade så klart ont i kroppen. Så det blev prat om gamla minnen. Och vi kom fram till att vi var galna på den gamla goda tiden. Fan vilka grejer vi har haft för oss, vilka fester vi varit på, vilka minnen!.. Vi har levt livet och haft så roligt ihop. Det finns ingen som oss. Det är som vi sa, när vi träffas stänger vi av hjärnan och bara kastar oss ut. Underbart!


Efter prat, mat och filmer så lyckades vi trycka i oss en drink/vin och sakta bli som folk igen. Efter dusch och ännu en drink så var vi i full fart igen :D Utestället för kvällen blev Bluemoon bar. Det var inte mycket folk till att börja med, så vi blev lite nervösa ett tag. Sen så var det hur mycket folk som helst. Jag och Vera var ett tag ensamma ute på dansgolvet på övervåningen, inte mycket yta var det där förresten. Men vi dansade på och njöt av underbart bra musik. Tiden försvann alldeles för fort och det blev stängning. Jag tappade bort Vera och stod utanför för att vänta. Då kom det fram en kille och prata. Han ville bjuda på middag någon dag. Jag sa varför inte :P


Vi kom på bussen tillslut i alla fall. Och det var tur, för den blwv fullpackad av folk. Det gick nästan inte att stänga dörrarna. Stod och pratade med busschaffören. Han var trevlig. Sen hamna vi på efterfest. Men blev inte där allt för länge. Ville hem och sova.


Ovido - Quiz & Flashcards