Alla inlägg under juni 2010

Av Erica - 12 juni 2010 22:52

Ja här är jag inte ofta. varken inloggad eller skriver något. Händer massor i mitt liv, men orkar aldrig gå in och skriva om det. Borde nog lägga ner det här med att blogga.. men lite kul att ha en ändå..(i-lands problem)


Nåja, varför valde jag att blogga just idag då? Ingen aning längre.. haha


eller jo, det var nog för att allt känns så upp och ner.. jag längtar efter någon att vara med, förhållande och barn. Samtidigt som jag trivs med att vara singel.. bo själv, göra vad jag vill, shoppa vad jag vill.. bara vara.. men ibland.. nja jag vet inte...


Dejtar lite nu. Lagt ner mannen från kumla.. scary man! De andra är sega, eller så är jag seg..  Vad vill jag??


Jag vill ha svar! Jag vill ha semester! Jag vill resa! Jag vill ha sol och värme!


Ja det var allt för denna gång! Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards