Alla inlägg under juni 2008

Av Erica - 30 juni 2008 17:44

Jag är ledig i två dagar!!! Och det ska ni veta att det är jag värd efter att ha jobbat så otroligt bra som jag :D


Hmm lite långtråkigt börjar det dock redan bli.. Nån som vill ut och leka?

Av Erica - 29 juni 2008 19:35

Måste bara berätta att idag när jag cyklade hem så ringlade det en liten orm över cykelvägen och vad söt den var. Hann tyvärr inte ta kort på den. Lite ledsamt, men hinner säkert få syn på någon mer orm innan sommaren är slut. Slingra lugnt ormen :)

Av Erica - 29 juni 2008 17:49

Cornelis Vreeswijk-Turistens klagan


Idag ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, låg och sov så skönt och ändå fick jag sova en timme längre än vanligt. Men icke att min kropp ville fungera eller min hjärna vakna, gjorde ont när jag till slut släpade mig upp och ställde mig i duschen. Inte ens det väckte mig, nåja jag kom iväg i alla fall och jag skötte mitt jobb. Sen om jag var trött och hade hemlängtan gör väl inte så mycket. Usch vill inte jobba imorgon. Måste vara hemma och ta igen mig, sova ut och så klart SOLA OCH BADA solen har ju för bövelen kommit fram bland molnen och värmen är på väg tillbaka. Fy fasen vad härligt det är :D Och efter imorgon är jag ledig i två dagar!! helt otroligt underbart ska det bli :D


Nä nu ska jag lyssna på raj-raj låten och bara njuta av livet.

Av Erica - 27 juni 2008 11:55

Du syster kan inte du komma hit med någon av dina hästar så jag får rida igen :P? Har fullt upp nu ju så jag hinner inte komma ner till Dalsland just nu. Vill ju rida igen, dte var så roligt och jag ser ju så cool ut :P


Nä nu måste jag göra mig klar för jag måste ut och handla lite, typ schampoo och duschtvål. Liiiite träligt när man står i duschen och upptäcker att det är slut. Jaja det borde jag väl vetat igår. Men jag måste ju upp 5 för att hinna till jobbet, och vid den tiden är hjärnan inte vaken än...

Av Erica - 26 juni 2008 20:33

Kollade igenom gamla kort idag och hittade då en bild på min första tatuering! Det var roligt för jag trodde inte att jag hade något kort på den. Jag skaffade den när jag var 17 år, hade tjatat på mina föräldrar att jag ville verkligen ha en tatuering. Det fick jag så klart inte, för jag kunde ju vänta tills jag var 18. Men ni som känner mig vet att jag är envis så jag skaffade mig en tid hos en tatuerare ändå. Sen ringde jag mamma och pappa och berättade att jag ringt och fått tid. Pappa gick med på det så länge tatueringen inte var större än 5 centimeter och den fick inte sitta på armen. Det gjorde mig inget för jag ville ha en puma och den skulle sitta på axeln.


När dagen kom körde mamma mig och min syster följde med, med sin lilla bebis på armen ;P Väl där så ändrade jag mig och ville ha en delfin på skuldran. Det tog 50 minuter och gjorde inte alls ont, det var bara spännande. När allt var klart kom mamma och titta och sa "Vad stor den blev". Haha ja den blev större än 5 centimeter kan jag lova. Men nöjd och stolt var jag :D Har man väl skaffat en tatuering så vill man ha fler, så är det bara och fler blev det. Ibland glömmer jag att jag har dem och ser dem plötsligt, då tänker jag på vad de betyder för mig och jag är lycklig över att jag har mina tatueringar de betyder mycket för mig. Min delfin har jag inte kvar utan nu är det en drake som kramar jorden. Mina föräldrar höll på att svimma när jag tillslut visade den. Du får inte göra några mer tatueringar nu!! Så säger mina kära föräldrar. Vad säger jag? Jag kommer fortsätta gadda mig för jag trivs med det och kan stå för det jag har på min kropp!!

Av Erica - 26 juni 2008 15:35

Nightwish-Amaranth


Låt det bli sommar och sol saknar det och min fina solbränna börjar blekna bort :( Har inget att göra heller men det är bara för att jag är ledig imorgon, ÄNTLIGEN!! Det ska blir helt underbart att äntligen få sova och vila och inte behöva springa upp och ner för trappor och in och ut genom dörr efter dörr. Jag trivs på jobbet, men jag är trött nu och har bara en dag ledigt innan jag kör för fullt igen.  

Ingen vila ingen ro, men för en dag får jag sitta och glo ;P



Av Erica - 25 juni 2008 16:34

Le Tigre-On the verge


Känner mig lite lurad av vädret. När jag cyklade till jobbt imorse (06.15!) så var det vackert väder, blå härlig himmel och det blåste inte alls, lite kyligt var det dock men jag tänkte att det gör väl inget håller det i sig så blir det varmt under dagen ändå. Vädret var fint och jag tänkte vad härligt för då kan jag åka och sola och bada när jag slutat. Men så när jag slutade så var det molningt och kallt. Va fan liksom, vad hände jädra skit väder. När jag äntligen slutade tidigt.. Nåja jag är trött och har ont i benen så det blir till att glo på film istället då. Borde väl städa lite, men hinner det imorgon eller i övermorgon....

Av Erica - 23 juni 2008 21:01

Så då har arbetsveckan börjat. Jobbade kväll idag, sen imorgon och fram till torsdag jobbar jag dag. Nu känner jag att det vore härligt med sommarlov, men jag vet att när lönen väl kommer så kommer jag vara nöjd över mig själv :)

Ovido - Quiz & Flashcards